R E G U L A M I N
1. ORGANIZATOR
- K.S. „POGOŃ” MOSTOSTAL PUŁAWY FILIA przy SP w WIELKIEM, WIELKIE 66, 21-143 ABRAMÓW
- OZKol. Lublin
- Urząd Gminy Abramów
- Dyrektor Wyścigu: Mateusz Wręga tel. 508-906-319 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyścig odbędzie się 30.08.2015r. w Abramowie, Powiat Lubartowski, Województwo Lubelskie.
2. KLASA WYŚCIGU
Wyścig jest umieszczony w Kalendarzu Imprez OZKol. w Lublinie i posiada klasę mistrzostw województwa. Zawodnicy zdobywają punkty do klasyfikacji sportowej OZKol. w Lublinie.
3. UCZESTNICTWO
W wyścigu prawo startu mają zawodnicy i zawodniczki posiadający licencje na 2015 rok, aktualne badania lekarskie, w kategoriach wiekowych wg kalendarza imprez PZKol na rok 2O15 oraz zostaną zgłoszeni do niniejszego wyścigu. W wyścigu ze startu wspólnego mogą uczestniczyć zawodnicy i zawodniczki w kategoriach:
- Żak rocznik 2003-2004
- Młodzik rocznik 2001-2002
- Młodziczka rocznik 2001-2002
- Juniorka młodsza rocznik 1999-2000
- Junior młodszy rocznik 1999-2000
- Kobiety OPEN rocznik 1998- i starsze
- Junior rocznik 1997-1998
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia w formie elektronicznej na drukach PZKol należy nadsyłać na e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub bezpośrednio w Biurze Wyścigu w dniu zawodów.
Zawodnicy obowiązkowo startują w kaskach tzw. „twardych”
Opłaty startowe według przepisów PZKol. na rok 2015.
4. BIURO WYŚCIGU
Biuro wyścigu będzie czynne w dniu 30.08.2015r. w godz. od 1000 do 1130 w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Abramowie przy ul. 22-go Lipca. Przedstawiciele ekip i zawodników muszą potwierdzić udział w wyścigu prezentując licencje i badania lekarskie. Odprawa techniczna zgodnie z art. 1.2.087 Przepisów Sportowych odbędzie się w obecności Komisji Sędziowskiej o godz. 1135 w Biurze Zawodów.
5. KOLEJNOŚĆ STARTU
I wyścig – godz. 1200
Młodzik, Juniorka Młodsza ( start godz. 1200)
Żak, Młodziczka ( start godz. 1205)
II wyścig – godz. 1330
Junior (start godz. 1330)
Junior Młodszy, Kobiety OPEN ( start godz. 1335)
III wyścig – godz. 1610
Klasy I – III Szkoły Podstawowej ( start godz. 1600)
Klasy IV – VI Szkoły Podstawowej ( start godz. 1610)
6. RADlO TOUR
lnformacja o aktualnej sytuacji na trasie wyścigu przekazywana będzie przez spikera na linii startu i mety, na tablicy ogłoszeń i przez sędziów na trasie.
7. NEUTRALNA POMOC TECHNICZNA
Pomoc techniczna zorganizowana zostanie poprzez wozy klubowe. Zawodnicy wycofujący się z wyścigu zostaną zabezpieczeni przez samochód z napisem KONIEC WYŚCIGU.
8. LIMIT CZASU
Zgodnie z art. 2.3.039 Przepisów Sportowych limit czasu wynosi 8 % i zawodnicy poza tym limitem nie będą uwzględnieni w wynikach.
9. KLASYFIKACJA I BONIFIKATY
Klasyfikacja będzie prowadzona zgodnie z Przepisami Sportowymi PZKOL I UCI:
- klasyfikacja indywidualna
- klasyfikacja drużynowa
- klasyfikacja najlepszego zawodnika z K.S. „Pogoń” Mostostal Puławy
10. NAGRODY
- Zawodnicy i zawodniczki w kat. Junior, Kobiety OPEN, Junior mł., Juniorka młodsza, Młodzik otrzymają nagrody pieniężne oraz dyplomy za miejsca 1-3, zawodnicy i zawodniczki w kat. Młodziczka, Żak otrzymują nagrody rzeczowe oraz dyplomy za miejsca 1-3,
- Zwycięscy w poszczególnych kategoriach otrzymują puchary,
- W klasyfikacji drużynowej puchary za miejsca 1-3,
- Przewiduje się nagrodę dla najlepszego zawodnika K.S. „Pogoń” Mostostal Puławy.
Jeżeli w wyścigu wystartuje mniej niż 6 zawodników/zawodniczek nagrody – 50%.
11. KONTROLA ANTYDOPINGOWA
Podczas wyścigu obowiązują przepisy antydopingowe UCI i PZKol.
Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. 22-go Lipca 31, 21-143 Abramów.
12.CEREMONIA DEKORACJI
Zgodnie z art. 1.2.112 Przepisów Sportowych do dekoracji mają obowiązek, po wyścigu, zgłosić się pierwszych trzech zawodników z każdej kategorii.
Dekoracja zawodników odbędzie się ok. godz. 16.30 na boisku szkolnym przy Gimnazjum im. Jana Pawła II.
Nagrody wręczane są tylko na podium, podczas oficjalnej ceremonii dekoracji.
Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do uczestnictwa w ceremoniach oficjalnych.
Zawodnik po odbiór nagrody zobowiązany jest zgłosić się osobiście.
13. KARY
W zakresie kar obowiązują Przepisy Sportowe /PZKol, UCI/
14. ZASADY ZABEZPIECZENIA
Wyścig rozgrywany będzie przy ruchu częściowo ograniczonym. Każda grupa pilotowana będzie przez policję i pilota jadącego samochodem. Na czas przejazdu grupy zawodników skrzyżowania będą zamknięte. Pojedynczy zawodnik musi poruszać się zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
Obowiązuje przestrzeganie przepisów kodeksu ruchu drogowego przez zawodników i wszystkie osoby uczestniczące w wyścigu. Za ewentualne wypadki wynikłe z nieprzestrzegania przepisów ruchu drogowego odpowiedzialność ponoszą uczestnicy wyścigu.
15. PROGRAM MINUTOWY Z TRASĄ
Godz. 1000 – 1130 – czynne Biuro Wyścigu
Godz. 1000 – 1130 - przyjmowanie ekip na podstawie zgłoszeń, weryfikacja zawodników, wydawanie numerów startowych (Biuro Wyścigu)
Godz. 1135 – odprawa techniczna w budynku Gimnazjum im. Jana Pawła II przy Ul. 22-go Lipca 31
I wyścig
Godz. 1200 – start do wyścigu Młodzik, Juniorka Młodsza 3 x 14 km = 42 km
Godz. 1205 – start do wyścigu Żak, Młodziczka 2 x 14 km = 28 km
II wyścig
Godz. 1330 – start do wyścigu Junior 7 x 14 km = 98 km
Godz. 1335 – start do wyścigu Junior Młodszy, Kobiety OPEN 5 x 14 km = 70 km
III wyścig
Godz. 1600 – start do wyścigu klas I – III SP trasa specjalna ok. 1,5 km
Godz. 1610 – start do wyścigu klas IV – VI SP trasa specjalna ok. 3 km
Godz. 1630 – Zakończenie wyścigu, dekoracja.
16. PLAN TRASY
Wyścig zostanie przeprowadzony na trasie okrężnej.
Start/Meta: ul. 22-go Lipca, Abramów, przy Gimnazjum
Trasa wyścigu: Abramów, Glinnik, Wielkie, Marcinów, Abramów (1 okrążenie – 14 km)
17.SKŁAD KOMISJI SĘDZIOWSKIEJ
Skład komisji sędziowskiej ustalony zostanie przez Kolegium Sędziów OZKol. w Lublinie.
18. ZASADY FINANSOWANIA
1. Koszty organizacyjne pokrywa organizator.
2. Zawodnicy, osoby towarzyszące, samochody uczestniczące w wyścigu muszą posiadać ubezpieczenie OC, NW, AC.
3. Organizator nie odpowiada za wypadki w trakcie imprezy powstałe z winy uczestników, z nieprzestrzegania przepisów ruchu drogowego.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt i rzeczy zaginione lub skradzione.
5. Kierownicy ekip odpowiedzialni są za ewentualne szkody i zniszczenia w pomieszczeniach użytkowanych przez ich drużyny.
6. Kierownicy ekip odpowiedzialni są za pozostawienie użytkowanych pomieszczeń w takim stanie, w jakim je zastano.
7. Opłaty gotówką w dniu wyścigu.
19. WYKAZ SZPITALI NA TRASIE
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów tel. 81 855 20 41.
20. WYNIKI
Wyniki dostępne będą w dniu wyścigu w Biurze Wyścigu oraz na stronie internetowej www.kolarstwolublin.w.interia.pl
21. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Opieka medyczna będzie dyżurować w okolicach startu i mety,
W sprawach spornych decyduje Sędzia Główny w porozumieniu z Dyrektorem Wyścigu,
Porządek i zasady poruszania się będą omówione na odprawie technicznej,
Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w programie zawodów,
Zawodnicy winni być ubezpieczeni od NW i OC przez macierzyste kluby,
Parkowanie samochodów na miejscach wyznaczonych przez Organizatora.
ORGANIZATOR